You (St.K4N3 Remix)-KAIImp3下载无损flac下载
You (St.K4N3 Remix)-KAII在线试听免费歌词下载
[00:19.87]Ever wonder how, Ever wonder why
也曾问过怎么了,也曾问过为什么 [00:27.93]ever wonder if you’re dead inside
也曾质疑你是否内心已死 [00:36.29]Try to make it good,try to make it right
尝试尽善尽美去完成它 [00:43.88]I’ve got to wake up from the edge
我已从绝境中苏醒 [00:47.73]I’ve got to stop losing my head
我也不再失去理智 [00:52.34]I throw the dice
我孤注一掷 [01:01.08]and take the ride
扬帆起航 [01:09.73]I come to fight
迎面战争 [01:18.27]fight for you tonight
为你而战 [02:07.31]Never break the rule, never take the dive
墨守成规而又循规蹈矩 [02:15.71]never lose the faith cause I’m by your side
信念永存,因我在你身边 [02:23.88]If you wanna fly never fear the heights
你若想翱翔,就不要惧怕这高空 [02:31.48]hands up and feel our love collide
舞动双手,感受我们蓬勃的爱 [02:35.11]we will be shining bright tonight
今夜,我们将是最闪耀的自己
也曾问过怎么了,也曾问过为什么 [00:27.93]ever wonder if you’re dead inside
也曾质疑你是否内心已死 [00:36.29]Try to make it good,try to make it right
尝试尽善尽美去完成它 [00:43.88]I’ve got to wake up from the edge
我已从绝境中苏醒 [00:47.73]I’ve got to stop losing my head
我也不再失去理智 [00:52.34]I throw the dice
我孤注一掷 [01:01.08]and take the ride
扬帆起航 [01:09.73]I come to fight
迎面战争 [01:18.27]fight for you tonight
为你而战 [02:07.31]Never break the rule, never take the dive
墨守成规而又循规蹈矩 [02:15.71]never lose the faith cause I’m by your side
信念永存,因我在你身边 [02:23.88]If you wanna fly never fear the heights
你若想翱翔,就不要惧怕这高空 [02:31.48]hands up and feel our love collide
舞动双手,感受我们蓬勃的爱 [02:35.11]we will be shining bright tonight
今夜,我们将是最闪耀的自己
You (St.K4N3 Remix)-KAII热门评论
终于有了!!超级感谢@王阿鲁 这是k4n3为了喵赛克专门做的remix版本,原来一直不知道哪里有完整版,终于听到了[亲亲][亲亲]
支持喵赛克!祝国产正版音游越来越好![可爱]
有誰是在musync過來的😃
戴上耳机,在晚上八点半人潮涌动的公交车上隔绝嘈杂,看那些形形色色的景,脑子能放很空
总喜欢带着耳机听着喜欢的歌,一个人走在路上。
🙃¡ǝɹɐ noʎ oɥʍ ʍouʞ uɐɔ I os uoʇʇnq ǝɥʇ ʞɔı̣lɔ uɐɔ noʎ 'ƃuǝʇuɐpǝpuɐı̣x lǝǝɟ oslɐ noʎ ʇɐɥʇ suɐǝɯ ǝƃɐssɐd sı̣ɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı̣ 'ǝƃɐssɐd sı̣ɥʇ uı̣ ƃuı̣ɥʇǝɯos noʎ llǝʇ oʇ ǝʌɐɥ I :ɹɐǝp ʎɯ
老实说我是从 /// 找过来的👅
喵赛克里最想玩的曲子……有没有同感的
恭喜人气音乐游戏与气人音乐游戏联动
三人合奏曲117.11%HARD,拇指党右边集合[大哭]
最初接触xxx的原因就是玩了喵赛克后没在别家找到这首歌来着🙃
Result-HD NEW RECORD! Exact 1284+865 Right 000 Miss 000 RANK:EX COMBO 1642 SYNC.RARE119.52%
每次都要在那发呆好久[大哭]
歌曲开始时总有种游戏结束的错觉:D
结算界面每天都听个前奏,第一次玩的时候真是爽爆了,尤其是搓屏幕那段
只喜欢前段..中间开始“搓碟”就不喜欢了
听到前奏,我下意识地呼了一口气,按下截屏[大哭]